McDonald´s serverer ”gode øjeblikke”

mcdonalds-franchise-chainindex

Nu går McDonald´s i gang med en kampagne, der skal beskrive virksomhedens formål med at drive virksomhed i Danmark.
Kampagnen er skal fortælle, hvordan McDonald´s skaber Danmarks mest tilfredse medarbejdere og trofast og glade gæster. Det hele tager udgangspunkt i en landsdækkende undersøgelse bland kædens franchisetagere og disses medarbejdere, der har givet deres bud på, hvad der grundlæggende driver dem hverdagen. Resultater har været diskuteret med kædes kunder.
 
Hele formålet med kampagnen er at forsøge at skabe overensstemmelse mellem det McDonald’s 
kommunikationsafdeling fortæller offentligheden og den oplevelse, som gæsterne oplever at få ved besøg i kædens restauranter. Men også når kunderne støder på navnet i medier og i reklamer skal også den oplevelse være ”Et godt øjeblik”.
 
For at give kædens gæster det ”gode øjeblik” skal alle kædens franchisetagere og medarbejdere leve sig ind i og fuldt forstå, hvad et ”godt øjeblik” betyder for gæsten og være bevidst om, hvad ”et godt øjeblik” betyder for medarbejderen selv.
Kampagnen skal være autentisk, så alle i kæden ved, hvad kæden skal lykkes med, hver gang de slår døren op til forretningen.

To top