Noa Noa har hyret både web- og reklamebureau til at stå for en helt ny digital satsning. Satsningen skal ses i lyset af et ønske om at vækste i Europa.
Efter en bureaurunde, hvor der især blev lagt vægt på brand- og forretningsforståelse, blev det konstellationen af webbureauet webdanmark.com og reklamebureauet Sunrise, der løb med projektet.
De to bureauer, der for kort tid siden vandt FONAs e-handelsprojekt, kan nu skrive endnu et fælles projekt på kundelisten. Parterne skal i samarbejde udvikle Noa Noas digitale strategi og implementere en international e-handelsløsning, og netop partnerskabet gjorde udfaldet i valget af leverandør.
”Som brand er design og udtryk uhyre vigtigt for os, og derfor ramte partnerskabet mellem webdanmark.com og Sunrise, og det løsningsforslag de præsenterede os for, lige ned i vores behov for at få udviklet en digital platform, der både i form og funktion fungerer optimalt,” fortæller Jan Madsbøll Wenneke, e-commerce manager hos Noa Noa, i en pressemeddelelse.
Den nye e-handelsplatform understøttes af en styrket online marketing indsats, og her bliver det Sunrises opgave at skabe det grafiske udtryk og webdanmark.coms opgave at trække trafik og konverteringer gennem annoncering, søgemaskineoptimering og revitalisering af Noa Noas kundeklub.