Et nyt strategisk partnerskab er netop indgået på det stærkt konkurrenceprægede danske kontormøbelmarked. Partnerne er den danske kontormøbelproducent Dencon og den frivillige Full-Service kontorforsyningskæde Redoffice. Fremover vil de 19 landsdækkende Redoffice forhandlere kunne tilbyde kunderne Dencons fulde program af møbler og indretningsløsninger til kontorer, mødelokaler, kantiner og konferencerum.
– Med aftalen har vi skabt et tæt og fokuseret samarbejde, der sikrer et højere fagligt niveau hos kædens forhandlere og dermed en bedre og mere kompetent rådgivning til kunderne. Desuden kan vi med samarbejdet målrette og optimere drift og logistik for at sikre de bedste priser på et marked med hård konkurrence – og blive et slagkraftigt alternativ til etablerede og større spillere, siger adm. direktør Henrik S. Feld, Dencon A/S.
Netop de gensidige forpligtigelser i et tæt samarbejde har været et vigtigt parameter for Redoffice:
– Med et tæt samarbejde opnår vi bedre priser og den kreative og vigtige forretningsmæssige dialog, der skaber de funktionelle og designmæssige bedste løsninger for vores kunder, siger adm. direktør Carsten R. Andersen, Redoffice A/S.
Dencons design matcher vores kundesegmenter. Desuden har Dencon den nødvendige grad af innovation i sin produktudvikling og samme tilgang til at drive forretning som os: Value for money for kunderne, siger Carsten R. Andersen.