Sådan brander du din virksomhed med ny google-funktion

brands

Google har allerede ændret verden på mange måder. Fra hjemmevideoer og informationssøgning til styresystemer har den amerikanske teknologi-gigant sat sit aftryk. Nu lancerer virksomheden en ny funktion, som kan vise sig særdeles nyttig for mange danske franchisetagere. Det er den uhyre populære street-view funktion i Google Maps, som er blevet udbygget således, at virksomheder nu kan uploade billeder, videoer og endda panoramabilleder fra butikken. På den måde kan kunder hjemme fra computeren finde ud af, om en restaurant eller butik er et besøg værd.
  
Google har indgået samarbejde med en række danske fotografer, som kan fotografere med den særlige panorama-teknik. En af dem er Rasmus Hansen, som dækker områderet fra Aarhus til Midtjylland.
 
– For virksomhederne er Google Virksomhedsbilleder kort og godt en mulighed for at vise, hvad de har at byde på. Samtidig er virksomhedsbillederne med til at forbedre din visning i Googles søgemaskine, og alene det har været en stærk motivation for flere af mine kunder, siger fotografen til Østbirk Avis.
Det er blandt andet franchisevirksomheder i større butikscentre som Field’s i København og Bruuns Galleri i Århus, som kan drage nytte af den nye funktion. Google Maps har allerede kort over flere storcentre, og derfor kan den ekstra information være udslagsgivende, når kunden allerede er i centret og prøver at navigere blandt butikkerne på sin smartphone.

Du kan læse meget mere om Google Virksomhedsbilleder på følgende link:

http://www.google.dk/intl/da/help/maps/businessphotos/

To top