Yolé er en del af en familiegruppe, fokuseret på fødevareteknologisk innovation, sund livsstil og bæredygtighed. Vi arbejder konstant i vores R&D afdeling for at finde den mest sunde softice og frossen yoghurt uden at give afkald på en høj kvalitetssmag. Og det er nøglen, hvor vi adskiller os fra vores vigtigste konkurrenter.
1.Foodtech Company. Smag, smag og smag! Vi har taget vores brand til det yderste ved at gøre det så naturligt og sundt som muligt. Vi tilsætter ikke sukker, vi sænker kalorierne og vi laver vores produkter for det meste med naturlige ingredienser, så vi opretholder en cremet tekstur, intens smag og sødme, mindst på samme niveau som is med sukker og højt kalorieindhold
2. Konstant R&D. Arbejder hver dag på at fange det seneste forbruger trends og udvikle vortes produkter til et endnu højere niveau
3. Innovation: Vi anvender avancerede teknologier til at forbedre vore produkter og vores funktioner. Anvendelse af teknologi i vores franchisesystem, B2B Apps til vores franchisetagere … vi arbejder konstant på at transformerer denne “old school industri” til en ny fremtid
4. Multichannel. Vi tilbyder flere formater og produkter for distribution af vore produkter – en såkaldt multikanalstrategi: Soft Ice cream, blød
frossen yoghurt, bægere med. is til supermarkeder, chokoladebarer, Yole Frappes, Boblevafler, varme drikke…… for at sikre en 360 graders synlighed overfor vores kunder i hvert land
5. Respekt for miljøet. Med alle vores produkter, vores emballage, butikker, kiosker og processer arbejder vi med stor respekt for vores jord og vores miljø
6. Dynamisk og fleksibel ung virksomhed med kontinuerlig innovation og fuld global ekspansion
Beskrivelse af koncept
At åbne en Yolé-franchise betyder at starte virksomheden med kompromisløs kvalitet, med et fremragende team og et revolutionært brand, der investerer i fødevareteknologi, innovative apps og miljøvenlige butikker som aldrig set før.
Yolè er et unikt brand, der blev født til at indvie en ny epoke for is og frossen yoghurt,
gennem 5 grundlæggende og strategiske punkter, der definerer deres brand:
1. Smag, smag og smag!
2. Is er et forkælelsesprodukt
3. Bredt sortiment.
4. Vi har respekt for miljøet.
5. Ung og meget dynamisk virksomhed
Findes i følgende lande: UK, Portugal, Spain, Singapore, Malaysia, Brunei, Indonesia, Taiwan, Cambodia
Etableringsår: 2017
Antal kædeenheder total: 52
Antal kædeenheder i Danmark:
Antal kædeenheder i hjemland: 12
Detaljer
Det forventer vi os af dig:
Vi leder efter en virksomhed eller enkeltperson med kapacitet og interesse for at udvikle et nyt spændende koncept til sit land med en klar forståelse
for det lokale marked og detailhandelen. Som har kapacitet til at investere, udvikle og eksekvere en ekspansionsplan på tværs af landet. Erfaring med franchise er et plus.
Vi søger primært en masterfranchise for Danmark, som evt. også kan omfatte Sverige og eller Norge hvis kapacitet er tilgængelig.
Undtagelsesvis kan vi overveje enkelt eller multi-franchise med fokus på København
Investering og løbende betalinger
Franchise investering:
Køb af rettighed: Aftales nærmere
Lokaleanskaffelse:
Indretning, lager, biler mv.:
Inventar:
Andet: • For kiosker: fra 50.000 euro til 70.000 euro (inklusive startpakke og udstyr • For butikker: fra 70.000 euro til 120.000 euro (inklusive startpakke og udstyr.
Virksomhedsoplysninger:
D+1 Holding
391B ORCHARD ROAD, LEVEL 22, NGEE ANN CITY TOWER B
238874 SINGAPORE
SINGAPORE
CVR: https://www.yole.com/
www.dplus1.com
Har du hvad
der skal til?
Når du vil være franchisetager, bliver du selvstændig med din egen virksomhed. Retten til at deltage i franchisekæde, køber du af franchisegiver. Du skal have den kapital, der skal investeres og de evner, der skal til for at få succes. Derfor er det vigtigt, at du har tillid til det koncept, du vælger, og at du vurderer dig selv realistisk. Du skal samarbejde med franchisegiver om at få succes med konceptet, og I skal derfor begge være overbeviste om, at samarbejdet er det rigtige for jer begge. Franchisegiver vil derfor omhyggelig vurdere dine faglige og personlige kvalifikationer og din økonomiske situation lige så grundigt, som du bør vurdere værdien af kædens koncept.
Sådan tager du
det første skridt
Franchise er en god måde at blive selvstændig på. Når du har udvalgt den kæde eller de kæder, som du har lyst til at blive en del af, bør du kontakte franchisegiver og bede om flere oplysninger og franchisetilbuddet og franchisegivers virksomhed. Det gør du bedst ved at udfylde kontaktformularen på konceptets informationsside. At bede om oplysninger forpligter dig ikke, men er nødvendigt og naturligt når du vil vide mere. Det afgørende er at vælge den franchisekæde, der er rigtig for dig. Når valget er godt får du adgang til et gennemprøvet koncept og en kæde med kolleger og samarbejde med franchisegiver, som kan hjælpe og bistå dig i den daglige udvikling.